tiistai 22. heinäkuuta 2008

Yagmura inat??

Ne zaman yaz yagmuruna dek gelsem!
Aklima sen gelirsin...
Ansizin gidisin gelir...
Her bir damla sel olur...
Her bir dala sen olur...
Yagmurla beraber aglayasim gelir...
Ve yagmura inat seni sevmem gelir...


Gözlerinin karasinda simdi gecelerim
Sususlarinin sessizliginde hayallerim
Sessiz cigliklar biriktiriyor yuregim
Yagmura inat akiyor göz yaslarim

Seni sevmek
Aciya inat
Hayata gulumseye bilmektir.

Seni sevmek
Gözyasinda inat
Baharin soluklandigi
Gulusunu hissetmektir.

Seni sevmek
Karanliga inat
Gözlerinde aydinligi görebilmektir.

Seni sevmek
Ruzgara inat
Gul kokulu nefesini
Icine ceke bilmektir.
Seni sevmek...
Soguga inat...
Her yagmur damlasini...
Sen diye seyrede bilmektir...!

Seni sevmek
Sensizlige inat...
Bir ömur seni bekleye bilmektir...!

Seni sevmek
Ölume inat...
Gunesli sabahlarda...
Mutluluklari Gözlerinde yakabilmektir...!


Güneş kavururken tenimi..
Gölge olacak bir yürek olmanı bekledim senden..
Hani olur ya..
Hani tutmak istersin elimden..
Hani seviyorum seni dersin ya..
Demedin...
Baktığım her yerde sen vardın..
Denize vururken yakamoz..
Ay ışığında yüzün yansıdı gölgelere..
Ama sen yoktun...
Sana dair ne varsa aldım avuçlarıma..
Ve yağan yağmura inat yürüdüm boş sokaklarda..
Üşüdüm ve biraz da ıslandım..
Sokak lambasının ürkek ışığı altında..
Titreyen ellerimle ıslak resmine baktım..
Bendeki bütün kelimeleri sana gönderdim gece..
Yokluğumda kaybolmayasın diye..
Üşüdüm...
Titredim...
Bittim...
Bendeki SEN' i aldim karşıma..
Simdi burdayim..
Tam karşında..
Ama SEN YOKSUN..
Islak kaldırımlarda ayak izlerimi bırakıyorum..
Hani olur ya..
Hani Nerde olduğumu merak edersin ya..
Hani belki gelirsin ya..
Gelmedin...
Ve ben hala o bitmeyen gelişleri yaşıyorum..
Bende kalan küçücük varlığın devam ederken..
Öylece seni bekliyorum..
Yağmurdan bıkar oldum..
Düşman ettiğin her damlanın inadına seni bugün daha çok özlüyorum..
Böylesine özlerken seni..
Böylesine beklerken seni..
Yine sensizim..
Yine sessizim..
Yine SEN YOKSUN..

Ei kommentteja: