maanantai 11. elokuuta 2008

birakma beni sevdigim

* Hayallere dalıp gitmem ben,
Çünkü tek hayalim sensin benim!
Hiçbirşey isteyemem ben
Çünkü birtek istediğim sensin benim.

*Aşkınla sararıp solacak kadar,
Sevginle bahtiyar olacak kadar
Uğruna canımı verecek kadar
seviyorum desem inanırmısın ?


*Belki hatıralar unutulup gidecek,
Belki bu sevgier yok olup eriyecek,
Ama şunu unutma,
Bu kalp sonsuza dek seni sevecek...




*Gecenin karanlığında,

güneşin ışığında,Suyun damlasında,

selin coşkusundaKimi yanımdasın kimi rüyamda

Ama hep aklımdasın sakın unutma..

*Bırakma beni sevdiğim gidişine dayanamam,

Hasret gözyaşlarımla kendimi avutamam,

Dönerim dersin ama kadere inanamam,

Bıraktığın anılarla sensiz yaşayamam

Birakma beni sevdigim
Gidisine dayanamam
Hasret göz yaslarimla
Kendimi avutamam
Dönerim dersin ama
Kadere inanmam
Biraktigin anilarinla
Ben sensiz yasiyamam
Bbirakma beni sevdigim
Gidisine dayanamam
Hasret göz yaslarimla












Yanında benden yakın başka biri olsada

Herşeyi inkar etmiş inandırmış olsanda

Ve ona duygulanmış sevdalanmış olsanda

Biliyorum bu gece yine beni düşüneceksin


Bırakma beni sevdiğim gidişine dayanamam

Hasret gözyaşlarımla kendimi avutamam


Ölümüne sevebileceğim bir sen daha bulamam

Biliyorum her zaman hep seni seveceğim..

Ei kommentteja: