sunnuntai 17. elokuuta 2008

masum bir öpücük...

Sevgim ilk öpücük kadar masum,
Aşkım en son öpücük kadar ateşli.
Bir anda bağlayıverdin beni
Kimseye açmadığın kalbinle.
Hasretindeyim, kalbimi okşayan ellerinin.
Kimseye vermediğim Sakladığım sevgimden,
Bana tattırdığın aşktan
Kolay vazgeçmem ben.
Geçersem bil ki yalandı söylediklerim.
Sana hiç yalan söylemedim…



seni isitmasini özlerisin ya

Hani o iki dudak arasindan cikan

Sadece sevenlerin bildigi

Hani seni seviyorum demesi vardir ya

Sevmek bazen bir öpücük kadar sıcak,

bazen ayrılık kadar yakın bazen de dayanılmaz bir acıdır.

Bana senin olan bir sey ver
Bir gulucuk yanaginda acan
Bir opucuk sicak dudaklarindan
Bir dunya senin yarattigin
Bana sevgini ver
Bana senin olan bir sey ver
Tepedeki kar akliginda
Tarladaki pamuk yumusakliginda
Bir sevgili sicakliginda
Bana ellerini ver
Bana senin olan bir sey ver
Yagmurda yikanmis cicek guzelliginde
Kotuyle tanismamis cocuk temizliginde
Yasami bagrina basan okyanus derinliginde
Bana yuregini ver




Küçüktüm, ufaciktim
Bir dilenci kraldim çok yürüdüm
Çok aciktim
Kalbim sizlar, yüzüm gizler
Bir tren camindan dünyayi gördüm
Haline üzüldüm sus, konusma
Sözler kimin umurunda?
Son bir öpücük yeter
Açik yaralarima belki
Sen umutsuzluktan sessizsen
Hem zaten her zaman kaybettik
Sen ve ben
Hayat bir yaris dersin hep
Bir meydan savasi, bir kavga
Sakin yara alma
Sen bir kagit gemisin gasteden
Kivrimlarin açilirken yorulmaz misin
Her gün ölmekten



Keskin hancerler degil

Hasretim yaksin seni

Ei kommentteja: