perjantai 1. elokuuta 2008

melekler biten asklara aglarimis...

Hayatın yüreğine dokunduğunda her
şeyde bir güzellik bulacaksın.
Çığlık Çığlığa Susuyorum..
Otopsisi yapıldı bu aşkın !!
Aşk bitmiş..konu kapansın !!
Anladım..!Anladım..!
Bittsin.. Anladım...BEnim Değilsin..!
Anladım...Gönlün Sevinsin.
Olamayız Senle Gayrı..
Yolumuz Ezelden Ayrı...
Anladım..Yarim Değilsin..

HER ZAMAN İÇİN BİR KİŞİYİ SEWERSİN
O KİŞİ SENİ SEWMEZ BİR KİŞİYE ÖLESİYE
AŞIK OLURSUN O SANA DEĞİL
BAŞKASINA ÖLESİYE AŞIK OLUR SEBEBİ İSE
Giden gidiyor ama
Gittigi gün bitmiyor
Işte arkasından
Feryat figan yaktırıyor!!!!
Artik éski haLim kaLmadi hiç (.)
GözLérimde yanan o isik çoktan söndü (!)
Eski coskusu yok yüréqimin..
ßédénim, ßu kéndiNdén néfrét édén ruhu tasimak istémiyor (.)
Vé ßir itiraf ; AsLa qöründüüm kadar qüçlü olamadm...㋡
BeN HeR KaReSi SiyaHa BoyaNMiS BiR BiLMeCeYiM...!!!
BeNi CöZmMeYe CaLiSTiKCa iCimDe KaYBoLuRSuN...!!!

Sobahar hüznüyle gelen kış
Yağan yağmurla birlikte akan gözyaşlarım
Hiç baharı yaşamayan ruhum
Kararan bulutlarla birlikte..
Gözlerimde kalan umut kırıntıları
Yaşama dair yaşanmayan herşey
Yarınlardaki umutsuzluklarla beraber
Bir başka bahara diyorum.. Pasa GönLüm İsTéRSé SéVéRim
Zorlama İsTérSém Sévdiririm
DiyéCékSinKi NéRéYé Kadar Bu HavaLAr ?
Kim TaKaR !
DévRan DöNéNé kaDar !! . .Uzun ince bir yoldayım,gidiyorum sessizlikte.
Bilmiyorum ordamısın,bana benim gibi bakarmısın
Sana hissettiklerimin sende ne ifade ettigini bilirmisin


Bende yüreğime susması için telkinde bulundum ;
Ama yüzsüz işte susmuyo kulaklarımı tıkıyorum
Feryatlarına o hala sorular sormaya devam ediorlar meraklı çocuk gbi...
Kandırması mümkun olmiyor güsel yalanlar söylüyorum kendim inanmiyorumki
Onu da inandıramiyorumm söylediklerime.
Şimdi sadece yorulup susmasını bekliyorum =(

Çok günesler gördüm ;
Gözlerin hariç,Çok rüzgarlar gördüm ;
Saçlarin hariç,Çok atesler tuttum ;
Ellerin hariç ,Hiç kimseyi bu kadar özlemedim ;
Yalnizca sen hariç.....

Gün gibi doğru yarim
Zifiri karanlığıma
Tam ümidi kesmişken yetişti imdadıma
Bundan böyle ben ölsem de gam yemem..

Beni zemheride yandiran gözler...
Agustosta beni donduran gözler...
Gunesi dogmadan sönduren gözler...
Aski musallaya bindirdin ya sen...

Ei kommentteja: