sunnuntai 3. elokuuta 2008

yavastan asik oluyom...

Seni seviyordum ve senin haberin yoktu.

Saçlarını izliyordum uzaktan,
Kulağının arkasına düşüşü ve burnun herkesten başkaydı işte.
Güldüğün zaman yukarıya bakardın.
Yukarı kalkanbaşın ve gülen gözlerin vardı, ne güzeldiler…

Sen bilmiyordun, ben seni seviyordum.

Kalbime sığmıyordu aklımdan geçenler.

Duvarlara,vitrin camlarına kaldırımlara çarpiyordu.

Geri dönüyorduçoğalarak.

Senin sesini duyduğum masalarda erteliyordum herşeyi,

her şeyi erteleyişim oluyordun.

Kalp ağrısıoluyordun, birlikte soluduğumuz sokak isimleri oluyordun.

Mevsimler değişiyor ve büyüyorduk.

Dönemeçler geçiyor,köprüler göze alıyor ve bazen tekin olmayan sularınüzerinden atlıyorduk.

Cesurduk… Ufuk çizgisi maviydi,gün batımı hep turuncu ve kırmızıydı bütün karanfiller.

Ben seni seviyordum, bilmiyordun.
Sevinçlerim oluyordun arasıra,

sen hiç bilmiyordun.

Sonra herhangi biri oldun.

Bütün sevinçlerim bittiktensonra yağmurlar yağdı serin haziran akşamları…

Sonra bir gün uzaktan gördüm seni.

Saçlarınbana inat, başın her şeye meydan okuyarak.

İşte yine aynı… Kalbimi acıttın.

Her zamanki gibi.Değiştik sanıyordum.

Ei kommentteja: