sunnuntai 28. syyskuuta 2008

Näkemiin,,,,

Sano jotain.
Olet ollut hiljaa jo iäisyyden.
Sano jotain.
Ihan mitä vaan, että sut tunnen.
Sano jotain!Missä mokasin?
Mä kai sut jotenkin hylkäsin.
Miksi unohdin?
Sulle en kai rakkautta antanut,olen siinä syyllinen.
Missä mokasin?
Sano ihan mitä vaan!
Kuule nyt kun huudan.
Sano ihan mitä vaan!
Älä lähde ilman hyvästejä.
Älä tee minusta katkerampaa.
Mulle ei jää ketään vierelle,kun tukea eniten tarvitsen.
Lähde vaan, jos niin tahdot,mutta älä silti käännä selkääsi.
Sano ihan mitä vaan!Sano ihan mitä vaan!
Mulle et voi tehdä näin.
Mä en haluu olla yksin.
Kerro, miten unohdin?
Jos voin sen arven paikata.
Sillä tahdon sinut takaisin.
Sano jotain.
Olen niin pahoillani.
Sano jotain!
Sano ihan mitä vaan!
Jos mä kaiken voin korvata,ole kilttija sano ihan mitä vaan…
Ja niin sä lähdet.
Yksin nyt mä jään.
Tiedät itsekin,että sua tarvitsen.
Sano edes hyvästit!
Sano ihan mitä vaan… sano ihan mitä vaan…
Mä yksin itken,kunnes kyyneleet kuivuu.
Et kuule itkuani,hävisin sodan…
Sanoit vain: NÄKEMIIN

Lähdet pois -tuletko takaisin?

Jos voisin niin edes olettaa.

Sinä olet taas niin kaukana,olen puolikuollut ja onneton.

Ajattelen vain: Hei, miksi tämä onkaan taas näin?

Yksinään lentämäänei mua luotu sittenkään.

Sinut vain minä sain ja olen sun.

Rakkauteen ikuiseen -siihen usko mä en,vaan meidät erottaatie sydänten.

Kotka kauaksi liitänee,sun sydän taas jäätynee.

Olet vain haamu entisestä.

Aika kuluu koskaan kai päättyen.

Päättyy myös huoku tunteiden.

Silti mä odotan, että tulet takaisin.

Yksinään lentämäänei mua luotu sittenkään.

Sinut vain minä sain ja olen sun.

Rakkauteen ikuiseen -siihen usko mä en,vaan meidät erottaatie sydänten.

Lintusielu oon,kaipaan auringon valoon,ja odotan sitä päivää,jolloin taas vierelläsi oon.

Ehkä liikaa unelmoin,ehkä liikoja pyytänen,mutta polvillani anelen:

Tule takaisin!Yksinään lentämäänei mua luotu sittenkään.

Sinut vain minä sain ja olen sun.

Rakkauteen ikuiseen -siihen usko mä en,vaan meidät erottaatie sydänten.

Ei kommentteja: