tiistai 4. marraskuuta 2008

Aşkin Kollarinda Son Bulan ömür


Sen Uyurken Tam Şuanda Bİr Kelebek Var Avucunda.
Çok Az Vaktİ Var Kendİ de Bİlİyor.
ama Gİtmeden AŞkin Kollarinda Can VermeYİ,
sonkez AŞkin AvuÇlarindan YÜzÜnÜ GÖrmeyİ DİlemİŞ.
Bunun İÇİn Tanridan İzİn İstemİŞ. YeryÜzÜnden Ayrilmadan SevdİĞİ İnsani Mutlu Etmek İÇİn...
Kanat Çirparken O EŞŞİz GÖkyÜzÜnde YorulmuŞ.
dİnlenmek İÇİn DurakladiĞi Avucunda Aci Çekmeye BaŞlamiŞ...
ÖlÜyor Artik SanmiŞ.
YÜzÜnÜ Sonkez GÖrmeden Gİtmek İstememİŞ.
tanriya Hanİ İzİn VermİŞtİn,
aŞkin Kollarinda Harcayacaktim Bİr GÜnlÜk ÖmrÜmÜ DemİŞ...
O Arada AvuÇlarinda Dİnlenmek İÇİn DurduĞunun AŞk OlduĞunu AnlamiŞ...
yÜzÜn İlİŞmİŞ GÖzlerİne...
Dudaklarinda TebessÜmle UzanivermİŞ Yanina...
Onu Buldum,
Kisada Olsa Hayatimi Burada Birakmaliyim...
Bİr GÜnlÜk MutluluĞumu AŞkin Kollarinda YaŞamaliyim...
Tanri İse KÜÇÜmseyen Bİr BakiŞla:
Senİn ÖlÜmÜn Ona Nasil Mutluluk Verebİlİr?
Deyİnce Kelebek:Benİm ÖmrÜm Yalnizca Bİr GÜn...
Ben ÖldÜkten Sonra Yenİden DÖneceĞİm Hayata,
bİr Kozada...
ve Ben Her DÖndÜĞÜmde O Uykuda Olacak Ve Ben Her GÖzlerİmİ KapattiĞim An YaŞama O GÜnaydin Dİyecek...
nasil OlduĞunu Bİlmeden Mutlu Uyanarak.
benİm Nedenİm Onun YeŞİl Elbİsesİ,
Çocuk Kalbİ DeĞİl...
Onunkİ İse AvuÇlarinda son Bulan YaŞam DeĞİl...
Her Seferİnde DoĞmak İÇİn Ona GelİŞİm Olacak DemİŞ...
Her Bİten ÖmÜr Aslinda Yenİ Bİr BaŞlangiÇtir AŞkin Kollarinda...

YA AŞKIMIN BÜYÜKLÜĞÜNDE
EZİLECEKSİN YA SEVGİMİN
OKYANUSUNDA BOĞULACAKSIN
BANA SENSİZLİK KOYMAZ Kİ
YOKLUĞUNA SEVDALIYIM....


Benİm ÖmrÜm Yalnizca Bİr GÜn...
Ben ÖldÜkten Sonra Yenİden DÖneceĞİm Hayata,
bİr Kozada...
ve Ben Her DÖndÜĞÜmde O Uykuda Olacak Ve Ben Her GÖzlerİmİ KapattiĞim An YaŞama O GÜnaydin Dİyecek...
nasil OlduĞunu Bİlmeden Mutlu Uyanarak.
şayet insan sevdiğinin mutlu olacağına yürekten inansa ölmeyi ister,onun mutluluğuna uyanmak için..
ne kadar güzel ne kadar anlamlı yüreğin dert görmesin birtanem..





Ei kommentteja: