maanantai 3. marraskuuta 2008

ErkekLerde AğLar

gunlerdir sinirinda yasiyoruz askin,
gunlerdir ucurumunda
bu kacinci atisim kendimi
kollarindan yannizlia
bu kacinci darginlik
bu kacinci barisma
belli ki;
sensizliye surgun artik bu gözler
sessizliye surgun bu dudaklar, bu eller...
simdi yorgun bir cinar gibi kalbim
artik sana deyil
sensizliye yaslanacam
hoscakal guzciceyim hoscakal
seni artik
gözyaslarinla islanmis
yastiklara birakacam...

oysa yillarca
yemyesil bir orman köyunde sakladim gözlerini
da baslarinda coban atesleri yaktim usumesin diye
ellerine kör gecelerin karanlinda sarildim
ve haykirdim
en dipsiz kuyulara adini
ezberlettim seni kurtlara kuslara....
sense beni sokaklara vurdun
ve en zehir sarkilara.
bilirsin,

ruzgara bicak

yamura ates

buluta kursun islemez

sen de öylesine vurdun ki beni

artik bana

hicbir aci kar etmez...


taa cocuklumuzdan cok görmusler

yasaklamislar alamayi

ne yanginlar söndurur oysa

iki damla göz yasi

bazen özur sayilir, bazen elveda

sen ala sevdiceyim

icinden geliyorsa

alamak insan isi

gök yuzu bile nasil alar

elinden alininca gunesi

yurek tasiyan her insan gibi

erkeklerde alar arkadasim.

Ei kommentteja: