lauantai 29. marraskuuta 2008

Bitenem İyi ki Varsın

İki ayrı yerlerde ,birbirinden ayrı yaşayanlariz biz Sevqim öyle büyyükki sanki hep yanıbaşımdasınHep benleymişsin qibi huzur doluyum..Yataqıma yattıqımda sanki başucumdaymışsın qibiKendimi rahatça uykuya bırakıyorumSabahları sıcak bir tebessümle uyanıyorum derin uykumdan..Gün boyu içimdeki tarifi olmayan huzurum oluyorsun Karanlık qecelerden korkmuyorum artıq ürpermiyorumSanki bir ışık olup aydınlatıyorsun zifri karanlık qecelerimi..Dünyanın en mutlu insanı yaptıqın için Teşekkür ederim sana..İyi ki benimsin ..İyi ki benimlesin ..İyi ki hayatımdasın..İyi ki çıktın karşıma ..İyi ki KALBİMİN SAHİBİ OLDUN

( iyiki diyebilmenin guzel oldugunu yeniden gordum)
Kısılır sesim sebepsiz
Yalnızım sensiz
En yüksek payitaht benim
Yanarken ellerinde ellerim...
Masal mı denilir sana
Roman mı yaşananlar
Ya da unutulmuş bir destan Kaçamak,
O ilk, o masum bakışlarından...
Tebessümlerin; rüya
Mahzun duruşun; yalvarış
Nazlanışın; yakarış
Ve âmindir
Senden gelen baygın bir bakış... Duasın,
Her an doğansın
Neyse işte adın bilmem,
İyi ki varsın...
Benim canım sevgilim
İyiki varsın
Ben aşkımı yana yana söyleyemedim
Yüreğimden yüreğine dinletemedim
Kara sevda gizlenir mi söyle sevdiğim
Paylaşamazsam seninle çürür bedenim
Benim canım sevgilim

İyiki varsın
Allahım benden alsın ömrüne katsın
Bu garip canımdan daha da cansın
Bende sonradan değil doğuştan varsın


Yaşama sebebim olan>>>Beni ben yapan

Hayatıma anlam katan>>>Biricik aşkım iyiki varsın

Sensiz hayatı düşünemem>>>Yolumu kaybederim nereye gideceğimi bilemem

Senden başkasına yar diyemem>>>Biricik aşkım iyiki varsın

Sensin benim yaşam pınarım>>>Gücümü senden alırım

Sen olmazsan yıkılırım>>>Biricik aşkım iyiki varsın

Sen ki çayırlardaki kınalıkuzu>>>Soframda aşımın tuzu

Yanımdaysan çölde neyleyeyim suyu>>>Biricik aşkım iyiki varsın

GERÇEKTEN 16 SENE ÖNCE İYİ Kİ O BEBEK DÜNYAYA GELMİŞ.

İYİ Kİ BÜYÜMÜŞ VE BAKTABUL'A GELMİŞ.
İYİ Kİ VARSIN. İYİ Kİ TANIMIŞIZ SENİ.
HEP AMA HEP İSTEDİKLEİRN OLSUN HAYATTA DİLEKLERİN GERÇEKLEŞSİN VE YÜZÜNDEN GÜLÜMSEME EKSİK OLMASIN.
AİLENE TEŞŞEKKÜR ETMEK LAZIM SENİN GİBİ BİRİNİ YETİŞTİRDİKLERİ İÇİN HADİ BİR DİLEK TUT VE ÜFLE MUMLARI

(BENİ UNUTMA DİLEK DİLERKEN)
Fırtınalar kopuyor yüreğimde tarifi imkansız
Kabına sığdıramıyorum düşlerimi
Kalbim adeta yerinden sökülürcesine atıyor
Mutluluktan uçuyorum, coşuyorum
Bayramlık alınmış çocuklar gibi seviniyorum
Yeniden doğdum adeta seninle
Hiç böyle olmadı bu yürek,
hiç delice atmadı böylesine....
Geçmişin derinlikler üzerinden gelen sen
Hayat verdin yüreğime
Umut işığım oldun
Bu soguk gecelerde varliğinla ısındım
Senli düşler görmeye başladımiçinde en güzel sevgilerinen güzel aşklaındelice tutkuların olduğudüşler...
Seni Bana Veren Rabbime Bin Şükür Ki
Sesine hasret kulaklarım Sesinle çınlıyoraş kına hasret kalbim delice yanıyor
Ellerinden yoksun ellerim artık hiç üşümüyoriyiki geldin ve yanımdasınHep aklımda, hep kanımdasın
Yüreğimin en tatlı yanındasın
SENİ ÇOK SEVİYORUM***Bitenem İyi ki Varsın...

Ei kommentteja: