tiistai 4. marraskuuta 2008

.Yksipuolinen rakkaus.


Tiedän etten
enää saa nauttia viesteistäsi
en aamulla
en illalla
luultavasti en enää koskaan
Mutta saisinko
vielä kerran itkeä olkaasi vasten
Kastella paitasiaistia tuoksusi
En kestä ilman Sinua
en ole sanonut sitä
olen vain katsellut antamaasitummaa sormusta
ollut itselleni kiduttavan hiljaa
odottanutettä taivaan pieninja mitättömin tähtisulkisi vihdoin silmänsä
ja kun niin tapahtuu
voisin sormellakirjoittaa olkapäähäsi
rakasta minua
Tulet itkien syliini käperryt lämpöiseen syliini hellään
Haluat lämpöä ja iloa minulta
Tunnet sydämeni jokaisen elonponnistuksen
Aistit hikeni paidassani
Ajattelet minun ajattelevan sinua
Toiset ajatukset sinua kiinnostavat ei
Olet vierelläni
Olet turvanani
Olet minun kaksoisliekkini
Olet minun rakkauden toinen puolisko
Olet Amorini nuolen kohde
Rakkaus sinuun osunut on
Et käsitä muuta
Et ajattele muuta
Vain kohde rakkauden sinun mielessäsi on
Sitä sinä halusitkin
Rakkaus voittaa vaikeudet
Rakkaus sielujen välillä ikuisesti kestää
Vain kuolema erottaa kunnes elämä taas yhdistää


♥ Rakkauteni matkustaa, kauas ja
siitäkin vielä kauemmas.
Ajaa hurauttaa ohikin tästä,
vaan ei tule edes käymään.
Tuskin edes vilkuttaa ohi mennessään,
vaikka varmasti minä sentään sen huomaisin.
Laitan puhelimeni pois äänettömältä,
nyt saa soittaa kuka vaan.
Samoin tekstiviestiääni
saa palata ennalleen.
Ja kaikki on taas samoin kuin ennenkin.
Vain minä olen erilainen. ♥

En ole unessa,
en nuku
valvon hiljaisuudessa
etkä sinä tiedä,
mitä ajatuksia leijuu kehänä
ympärilläni ja minussa.
Mietin huomista
tulevia tuokioita, hetkiä,
joita ei vielä ole olemassa
silti ajattelen
ja menneen elämän eletty aika
ilmestyy minulle jokaikinen yö
etkä sinä tiedä,
miten kaikki mennyt
kaikki eletty
valtaa yöni hiljaisuuden ja
tuhoaa kaiken kauniin
En lepää
vaikka aamun herätessä
uni karkottaa pahan minusta
ja aamullaen mieti mitään.
Hiljaisuus on minussa,
unet, todellisuus, tämä hetki
ilman turhaa unelmaa
syntymättömistä hetkistä..!!

Ei kommentteja: