torstai 8. tammikuuta 2009

"korkuyorum"

‘’Karanlığım’’
Gözlerimi Kapatıyorum
Çünkü Gece Karanlık
Ve Ben Karanlıktan Korkuyorum
Geceler Çok Uzun ve Sessiz
Bir Türlü Sabah Olmak Bilmiyor
Güneş Doğana Kadar
Uykuya Dalmak
istiyorum
Daldığım Şey Uykumu
Yoksa Karanlık mı
Bilmiyorum
Ben Sadece Korkuyorum...
Sandığın Kadar Kolay Olmuyor
Uyumak
Beynimi Kemiren
Düşüncelerden Kurtulmak
Ama Mecburum,
Çok ihtiyacım var
Ne Uyumadan
Gecelerim Bitmek Biliyor,
Nede Yalnızlığıma
Sarılmadan Güneşim
Doğuyor
Ne Geceyi Ne'de
Gündüzü Seviyorum
Aslında
Biri Diğerini Aratıyor Çoğu Zaman
Yada
Bekletiyor
Gecenin Ürkek Kanatlarından
Korkuyorum
ve Çok Üşüyorum
Sonra Güneş Çıkıp
Tüm Bedenimi Sarıyor
Beni ısıttığını Hissedip
Geceden Kaçıp
Gündüz'e sığınıyorum
Tam Bağlandığım Sırada O Karsı
Konulmaz
ışığıyla Tüm Gerçeklerimi
Ortaya Saçıyor
Tüm sakladıklarımı Yüzüme
Vuruyor ve
Sonra Basımı Kaldırıp
Gözlerine Bakıyorum

`` Neden Seni Bu Kadar
Beklemişim ki``
Diyorum Ben yine kırılıp,
Yine yalnız kalıp
Tüm Özlem Duyduklarımı,
Arzularımı,
Hislerimi ve tüm
Yasamak istediklerimi
Aydınlıkta bırakıp
Yine Yalnız, Soğuk
Karanlık Gecelerimi
Özlüyorum Ve Ona
Dönüyorum...
Çünkü Tüm Karanlığıyla Sır
Tutmayı Biliyor ve
Ne Kadar Konuşsam
Dinliyor.
Ve Beni Ne Kadar Üzse de
Hiç Bir Zaman
Bırakmıyor.
Çok Geceler Sabırla
Sabahı Bekledim.
Her Doğan Güneşim Farklıydı
Şimdi Yine Üşüyorum
ve Bu kez Senin
Dogmanı Bekliyorum
Her Güneş ısıttı Tenimi
Ama Dedim ya
Gecelerimi Özletti...
Ve Beni O Karanlığın Ortasında
Bırakıp Gitti
Yine Sabah Olsun istiyorum
ama Bu Kez Ne
Uykuya Nede
Başka Bir şeye Yenik
Düşmeden Sabırla Sadece
Bekliyorum Ve


SEN Umarım Hayatıma
Farklı
Şekilde
Doğarsın Yanlış Anlama
Sana
Yalvarmam
Asla !
ve sakın Korkma !
Acı Çekmem Hiç Bir Zaman
Çünkü Ben Çoktan Alıştım
Karanlıklara...
Sensizlik bir bosluk icimde yeri dolmayan
Özlemin bir yara durmayan kanayan
Sen uzakta evinde uyurken sessiz sakince
Bense dusler kurarim hayatin pesinde
Korkuyorum cogu zaman asktan söz etmeye
Kalbimden korkuyorum
Üzmekten, üzülmekten,yine aynı acıları yaşamaktan..
Çok hem de çok korkuyorum..

Her sevginin sonunda bir gözyasi
Her ayriligin sonunda bir tutam setem vardir
Iste bu yuzden olsa gerek
Koekuyorum anliyormusun korkuyorum
Sana beni anlatmaktan
Beni anlayipta hayatimdakileri yok saymaktan
Icimde sevgi hayatindakilerin ustunden gecmenden
Korkuyorum benim icin korkusuz olmandan..

Ei kommentteja: