perjantai 16. tammikuuta 2009

Mä rakastan sua.<3

Ei sen pitäis sammua, niinku kynttilän liekki.
Jos se on aitoa.Oliko se aitoa ?
Rakastitko mua oikeasti ?
Rakastatko vielä ?
Mitä ikinä mun huulet sanoo,
Mun sydän sanoo aina samaa:
Mä rakastan sua.>
Luulin päässeeni susta jo yli,
Kunnes näin taas sun kuvas,
Ja jälleen itkin itseni uneen.
Rakkaus satuttaa.>
Kuulen äänesi pimeässä.
Näen hahmosi hämärässä.
Tulen luoksesi iloiten.
Suljet syliisi rakastaen.
Ja sitten olet taas poissa.>

Sinä, jota rakastan, et huomaa.
Kuinka paljon sinua oikeasti rakastan.
Ja vaikka se kuulostaa rajulta, melkein vihaan sinua sen takia.
Sinä, jota rakastan, et taaskaan.
Huomaa, kuinka paha olo minulla on vuoksesi.
Kärsin joka sekunti, kun näen sinut.
Käännän katseeni maahan, ettet huomaisi, kun itken.
Sinun vuoksesi, jota rakastan
Etkä taaskaan huomannut.>

En ole pitänyt kenestäkään.
En ole ihastunut keneenkään.
En ole rakastanutketään.
En ole unelmoinutkenestäkään.
En ole suudellut ketään.
En ole saanut rakkauttani osaksenikeneltäkään.
Paitsi sinulta>

Sä olit mun ensirakkauteni
Oltiin sen puolvuotta ennenku tajusin:
Näin ei voi jatkuu, oon epävarma
Toivon, et ymmärrät.
Sua rakastan, mut silti.
Meit ei oltu tarkotettu toisillemme, vaikka niin ehkä luultiin.
Toivoin, et meil ois ollu mahkuja suurempaan.
Elämä koettelee, mut me jaksetaan.>

Ei kommentteja: