tiistai 3. helmikuuta 2009

runo


♥Parasta elämässä kun saan olla sun vieressäsi, vieläkin mä mietin miten kaikki alko niin pienestä.

♥ Uskotko rakkauteen ensisilmäyksellä vai kävelenkö uudestaan ohi?

♥Sanat jotka sanoit sai mun silmänikii, pisti miettii että tuun pitää aina susta kii.

♥ Kun näet tytön kävelevän, hiivi hänen taaksensa ja halaa tiukasti takaapäin.


♥Sä oot valo mun pimeydessä.

♥Kynä kertoo totuuden, omaksuu mun tunteeni, kirja pysyy vaiti ja kuuntelee mun murheeni.

♥Pese hampaat yltä alta, pusu maistuu paremmalta.

♥Vaihdeta ei sanaakaan, katseet puhuu puolestaan.

♥ Olet minulle kuin huume, jos menetän sinut kuolen vieroitusoireisiin.

♥Onnellinen päivä meidän paratiisissa on aluillaan.

♥ Jos sua ei ois ollut, niin olisin keksinyt sut, ois susta samanlainen tullut, mitään en ois muuttanut.

♥Sä näytät polun uuteen maailmaan.

♥ Ikävä on sanana pieni mutta tunteena valtava. Se pysäyttää ajatukset ja pistää miettimään. Sen voi tuntea vain jos oikeasti rakastaa.

♥ Kyynelist hymyks, sit taas hymyst takas, malta mieles vaan, aika parantaa haavas.

♥Älä jätä mua yksin koskaan, ilman sua mä yskin loskaa.

♥että,jotta,koska,kun jos vaikka oisit mun


♥tyttö ja poika ne yhtee soppii ja jos ei sovi ni pannaan ne sopimaan


♥Kato mua silmiin, syvälle silmiin
Tiedän ettet saa enää sun katsettasi irti


♥Jos et sä rakastakkaan jos et sä välitäkkään
Mutta ilman voittamista ei voi kyllä hävitäkkään


♥sä oot se pala joka tekee musta ehjän<3>
♥ jos sulla kerran on joku josta oikeesti välität, niin pidä siitä kii älä usko kyynisiin lauseisiin

♥oot kuumempi ku hella kutosella

♥antaisitko sä kaiken, oisitko erilainen, olimpa kanssas tai en

haavoja jokaisella on varmasti,mut rakkaus suhu
monet haavat paransi.

♥ Ikuista rakkautta ei voi kukaan luvata, täytyy vain elää tässä hetkessä ja toivoa, että olisit minulle se oikea.

♥ Sun kanssa pelkästään beibe mä leijailen pilvissä.

♥ En tarvii suojelusenkeliä, mulla on sut.

♥ Vaikka en aina osaa näyttää sitä sulle, mut kai tiiät et oot rakas mulle?

♥ Mun sydämestä ennen jotain tärkeetä puuttu, sit tapasin sut ja tilanne muuttu.

♥ Mahdunko maailmaas, sovinko sydämees?

♥ Sinä voit valita tien joka vie sinut tähtiin, mutta minä valitsen tien jota pitkin pääsen luoksesi.

Katso silmiin ja halaa, se auttaa moneen mielipahaan.

♥ Ketä mietit aamulla kun nouset, entä illalla kun silmäsi suljet, kenen kanssa unelmissas kuljet?

♥ Tiedätkö mitä on ihastus? Kerro se 100:lla, tiedät mitä on rakkaus. Kerro se 100:lla, tiedät mitä on hullu rakkaus. Kerro se 100:lla, tiedät rakkauteni sinuun.

♥ Time won't change that, change the way I feel. - Aika ei muuta sitä mitä tunnen.

♥ Jos pääsisin kanssasi suuren sateenvarjon alle, toivoisin että sade ei lakkaisi ikinä.

♥ Älä suutele kotiportilla, sillä vaikka rakkaus on sokea, vanhemmat eivät.

♥ You’re my first thought everyday – Olet ensimmäinen ajatukseni joka päivä.

♥ Sori ope, mut oli hottis matkalla nii piti pysähtyy.

♥ Ilmoittiko lentokentän metallinpaljastin, että sinulla on kultainen sydän?

♥ Kiva paita, mut kivempi jos oisit ilman sitä.

♥ Damn, this guy can make me smile. – Hitto tämä poika saa minut hymyilemään.

Ei kommentteja: