lauantai 7. helmikuuta 2009

´siirler`

Bütün Ben'lerimi Alıp

Geçeceğim Karşına

Teker Teker Sunacağım Sana,

En Çok Hangisini İstiyorsan

Önce Onu ßoğacağım

İplerini Çekeceğim Sonuna Dek

Sen bir biLsen keşke bilselrdi Herkesn tek hâkkı vâr. . .Ömrü âLtn sepeti sânmâ Sepete konuln

En sonundâ ruhsuz bir cesed olur. . .
Beklediğin bi medet olur dünya ölüm üzerinde bir iki ânlık misafirdir ömür!!
Bu neşenin sonudr elbet derin bi bâş âğrısı . .Kâhkâhâlr bugün senin. dost göçer. . .
âzdır yândâş speki yâ bundân sonrâsı Gün geçer âyısı. .
iÇinDe Bir KaÇak VaRSa KüRTajLa aLDır . . .
..Kıyamadım..
Gri bir fona yerLeştirdim bu sevdayı,beyaz kaLemlerLe üstünden qeçtim.
Resim mi yaptım, yazı mı yazdım, yoksa yazgıma mı baktım biLmiyorum;
...Tek biLdiğim siLmeyip sadece Gri'ye boyaDığım...

Ellerimi güneşte ısıttım bugün Çünkü benim bildiğim İnsan yaşadıkça bir hayal inşa ederdi //
Bence en önemli isteği kolay yoldan Elde etmemekti saadet, onur. . .
Pazarlar sanki içime kurulur Akşamın fakirliği gündüzün gürültüsüyle yoğrulur +
Anne böyle kız mı doğrulur?
Özlemin yüzümde kavrulur, kal be gitme ne olur !!
. . .Aylak saat durur. .
ŞékérLî ЧâLânLârImIz VârdI Єn Çøk ßîrbîrîmîzé SőyLéméyi Sévérdîk
RøL YâpmâyI Sévérdîk Hîς 0yuncâqImIz Чøktu.

.. Sén ßénimLé 0ynârdIn,ßén GőzyâşLârImLâ

Kaç mevsim aşk pazarında geçti yalanlarla ,, Düş sattım aldanmışlara
Aklım kaçıverdi yerinden bir gece vaktiydi,,Sevdiğim başka sevenim başka
Sevdadandır, sevdadandır
Sevdadandır dedi annem, aldırma
//Aldırma, gel yanıma
ßiR kaRanLık geLior yokLuĞunun ardından...
ne zaMan güne$ batsa bu son geCem...dioRum vaZgeÇ
yaLan dünyanın köhne saLTanaTından...yeTi$Tir bunCa keder
bunCa eLem dioRum...bu ne biTmez ayrıLık bu ne biTmez özLem diorm

ãŘτıK βΰYΰdΰM ãηηε!….
Uyu!’ dεdiη, uyudum ãηηε ,’
yüŘü!’ dεdiη, yüŘüdüm…YãqmuŘĻãŘ kεsτi yøĻumu, fırτıηãdã yıkıĻmãdım…
I$ıqã dikτim gözĻεrimi, kãrãηĻığã ãĻdırmãdım…
ÖyĻε çok yürüdüm ki, dãqĻãrã kãηmãdım, yøĻĻãrã døyãmãdım…
Kø$ãcãkτım,ãmã,’düşεrsiη,yøruĻursuη’, dεdiη……
Yürümεdim…
Durdum ãηηε!…


GönLümün, Sonsuz ßir ALévin Tam 0rtasında KaLarak
Tüm Dünya Duysun Diyé Haykırdıqı
O “Séni Séviyorum”un Ték Muhatabısın Sén

Ei kommentteja: