sunnuntai 1. helmikuuta 2009

*tadi yok sensiz*

her gece sensizliğe uyanmak çok zor sevgilim
hata benim sızlar kalbim
yok olmaz dur sevgilim
sen derdin ya bir sen bir ben
gerisi boş sevgilim
hani yoksun
hani yoksun
yoksunnn
tadı yok sensiz ne gündüzün ne gecenin
tadı yok sensiz sabaha doğan güneşin
bir ben çaresiz yokluğunda yetim ellerim
son ver bu ayrılığa yağmuru dinsin gözlerimin
Anliyamadim benmi suçluyum?
Anlatamadim mi? sana olan sevgimi..
Tutustum yandimda sensiz her gece
Gözyaslarimla söndürdüm kalbimi
Her gün her dakika özledim seni
Dinmedi kederim senin yaninda bile
Sustum hep gözlerine baktigim zaman
Isyan eden kalbimin çaresizligiyle
Oysa neler düsünürdüm sen yokken
Neler söylemek isterdim kavusunca
Ayrilik saati gelince ben biterdim
En kötüsü beni koyup gitmendi
O öyle bir yanlizlikti ki anlatilmaz
O öyle bir çaresizlikti ki inanilmaz
Hep yarim kalmis heyecan hazlar içinde
Gözlerimde büyürdü kisa mesafeler
Ama çok yakinda sevgilim....
Bütün teselliler uzakta kalacak
Çiçekleri solacak mi? ask bahçemizin
Ne olurdu saadetlerin en büyügünü
Iste ellerimde al diyebilseydin
Biliyorsun degil mi? asla gitmezdim
Benimsin sevgilim KAL!! diyebilseydin...


Alışamadım ayrılıklara
Bir yalan olsaydın keşke
Acımasızca saplandı yüreğime
Kaç hain bıçak
Kaç uzun gece
Bakışların gül vedaydı
Benden bir şey saklayan
Her sözün bir elvedaydı
Bana seni yasaklayan
Hala benim ezberimsin
Deliler gibi seni özlüyorum
Gözlerim sende kaldı sevdalım
Hiç kimseleri görmüyorum


Ei kommentteja: