sunnuntai 15. maaliskuuta 2009

HaYaL

Bu gun yeni bir hayata.
Yeni bir aska ilk adimimi atacagim gun.
Bu sefer hayatin askta bana gulecegini dusunerek.

Bugun hayatima bir kapi acacam
Beni hep iceride tutan bir kapiya
Dogru yurudugumu dusunerek.

Bugun ilkkez birine guvenip
Kalbimi ona teslim edecem
Beni gercekten sevdigini dusunerek.

Bugun kendime bir sirdas bulacam
Benim sirlarimi unutamayacagini dusunerek.

Bugun onun kalbini calacam
Onu her yerde tasiyabilecegimi dusunerek

Bugun ölmek istemiyecem
Artik ölmek istemeyecegimi dusunerek

Bugun unutulmadim
Hic unutulmayacagimi dusunerek

Bugun mutluyum
Bundan sonrada hep mutlu olacagimi dusunerek

Belkide bugun sadece dusunecem
Dusunduklerime inanarak belki de
Gercek olacagini hissederek
Bu sefer hayal edecem....

Yazar:Suzan Sharifi

Ei kommentteja: