lauantai 21. maaliskuuta 2009

TULIT RAKAS,TULIT


Oli minun aika lähteä
Odotin että sua mä kerran viellä voisin nähdä
Odotin ja odotin,silmisäni täyteen kyynelesissä
Tulit lopultakin tulit


Sydämeni murtui kun tiesin ett se oli viimeinen kerta,

Ett mä sua näen
Mutta,tulit rakas,tulit


Halusin halataa sua ja suudela sua ikkuisesti,ikkuisesti
Mut ei se näin olut..
Jääin seisiomaan paikkalleni ja aloin itkeä
Etten sun luoksesi minä sain tulla.
Et sanonut mitään kun tiesit ,
Etten minä luokseesi saan tulla,katsoin sua silmiin ja aloin itkeä


Tiesin että tuun itkemään koko elmääni,koko elämääni
Katsoit mua ja hymyilit,simäsi oli kyyneleissä,
Hymyilit niinku koskaan,se hymyy mulle muistis aina jää
Sydämeni murtui kun tiesin ett se oli viimeinen kerta,ett mä sua näen.


MUTTA TULIT RAKAS,TULIT


Kirjottaja:Lejla Gusani

Ei kommentteja: