keskiviikko 22. huhtikuuta 2009

``ikävä sua``

Sä olit mun ensirakkaus ja mun eka.
Me oltiin yhdessä onnellisia. Ja meidän piti aina olla yhdessä.
Sit yhtenä lauantaina kaikki käänty.
Sä lähit kamujes kanssa pitämään hauskaa.
Mä jäin kotiin.
Yöllä mun puhelin soi.
Mä vastasin siihen ja toisessa päässä oli sun kaveri.
Se itki.
Tuli hiljaista.
Kunnes ääni sano toisesta päästä että sä oot kuollu.
Puhelin tipahti mun kädestä maahan.
Mä vaivuin alas lattialle.
Mä tärisin. Mun oli kylmä.
Mä aloin itkeen.
Sä olit ollu autossa ja sun joku kaveri oli ajanu kolarin. Ja sä olit kuollu.
Mun on hirvee ikävä sua.
Mix sä lähit pois ja jätit mut yksin tänne?
Mä en tiedä mitä tekisin ilman sua.
Mä haluun vaan päästä sun lämpimään syliin ja kuulla kun sä kuiskaat mun korvaan että rakastat mua.
Mä istun sun haudan vieressä ja itken.
Mä kuiskaan hiljaa: "Rakastan sua eniten tässä maailmassa nyt ja ikuisesti".
On niin tyyntä ja hiljaista.
Hiljaisuuden keskellä mä voin kuulla sun äänen sanovan mulle: " Prinsessa mä rakastan sua!"

Ei kommentteja: