sunnuntai 3. toukokuuta 2009

Salincak

Hatirliyormusun sevdigim.
Bir zamanlar birlikte salincaga biner.
Ve saatlerce yagmurun yagisini izlerdik.

Sonrada bana gitmemiz gerektigini söylerdin.
Ve ellerimden tutup beni evime götururdun.
Sonra bani yanaklarimdan öper yarin ayni saatte derdin.

Sen gidince ben birselerin kayboldugunu anlardim
Hemen seni arar aksamlara kadar telefonla konusurduk.
Hatta bazen sen bana ninni söyler beni uyuturdun.

Sabah erkenden kapiyi calar bana ekmek getirirdin.
Kahvalti yerken ben hep senin yiyisini izlerdim
Sen bana kizar hadi gec kaliyoz derdin.
Sonra birlikte disarda gezer ve bir birimize sarilirdik.

Ama gun geldi sen gittin
Beni mutsuzluga ve yannizliga biraktin.

Simdi sen yoksun ama ben hergun.
Sen ellerimden tutmus gibi
Yaptigimiz guzel anilari yasiyorum.

Ama bir aci var icimde
O aci senin yanimda oturamayacagin
Salincakta bana benle yagmuru izleyemeyedigindir.
Onun icin sevdigim yanimda sana yer var
Bana geri dönmeni istiyom.
Her zaman oldugu gibi benle
Yagmurun yagisini seyretmeni istiyom

Yazar:Suzan Sharifi

Ei kommentteja: