keskiviikko 6. toukokuuta 2009

½ SeNi KeNdImE ½

Seni yildizlara benzetiyorum
Cunku yildizlar kadar parlaksin.
Seni gunese benzetiyom
Cunku gunes kadar sicakmis.
Seni yilin 4 mevsimine benzetiyorum
Cunku hayatimi renklendiriyorsun.
Seni yazin cicegine bensetiyom
Cunku cicek kadar guzelsin.
Seni kisin beyazligina benzetiyorum
Cunku her sabas uyandigimda il
Guzel sey seni pencerem de göruyorum.
Seni sonbaharin yagmuruna benzetiyorum
Cunku yuzumu yagmurunla islatip insanlara sevinc veriyorsun.
Seni ilkbaharin Guzelligine benzetiyorum
Cunku herkesin yuzunu gulduruyorsun.

Seni gecenin karanligina benzetiyorum
Onun icin geceyi kendime sirdas yapmisim.
Seni gökyuzunun mavisine benzetiyorum
Onun icin gökyuzunu kendime aydinlik yapmisim .
Seni kendime asik ettirmisim
Onun icin simdi seni kendime en guzel hayat yapmisim.

Yazar:Suzan Sharifi

Ei kommentteja: