keskiviikko 6. toukokuuta 2009

*asik oldum*

Ben bir zamanlar aglamayi bilmez.
Sevmeyi görmezdim.
Ben bir zamanlar yannizligi hissetmez
Dusunmeyi bilmezdim

Ama simdi her gece aglar
Her saniye sözyasi siler.
Beni seveni görmek isteyen
Cirpinan bir kiz olmusum.
Ben simdi yanniz
Bir kösede hayati unutan olmusum
Ben dusunce diye bir sey yok dedigim sey
Simdi her gun aklimi basimdan aliyor
Yildizlar her gece bana bakar
Ay ise bana guler.

Bulut ise ustume yagar ve
Bazen gurultusuyle beni korkutur.
Gunes beni unutmus
Baskalarina veriyor benim sicakligimi.
Beni her sabah uyandiran kuslar ise
Artik penceremin önunden bile ucmuyorlar.
Elime aldigim her cicek ise solar
Oda benle hayata kuser.
Insanlar ise benden nefret ediyorlar.


Sebebi sadece ASiK OLDUM:(:(:(
Yazan:Suzan Sharifi

Ei kommentteja: