torstai 18. kesäkuuta 2009

-*-*-SeN-*-*-


Sen hic yagmur altindayken
Semsiyeni cekmismisin
Yagmur seni öpsun diye
Sen hic gölgede degil
Gunes altinda kalmismisin
Gunes sena dokunsun diye
Sen hic eskileri dusunup
Agladinmi alinilar icin
Sen hic dusunceli bir sekilde
Dalip ask oluna gitmismisin
Sen yildizlari dusunup
Aglarmisin gece olmayinca
Sen derin bir nefeste
Alabildinmi icine beni
Sen hayallerini birakip
Seve bildin mi beni
Sen ders kitaplarina hic
Yaza bildinmi beni
Sen hic dinledigin bir muzikle
Daldin mi benim hayalime
Sen hic benim kokomu kendine surdun mu
Beni hic unutmamak icin
Sen hic aynada kendini görecegine
Beni görmusmusun odanin her yerinde
Sen hic sabahlari uyanirken
Dudaginda biraktigim kucuk izlemi kalkiyorsun
Sen gece gözlerini kapatmadan önce
Sildinmi hic damla damla gözyaslari
Sen hic mektup yazarken
Altina seni sevdim hep sevecem yazdin mi ???


Yazan:Suzan Sharifi

Ei kommentteja: