sunnuntai 26. heinäkuuta 2009

* SENİ GÖRDÜĞÜMDE *

Öldurecektim bende seni..
Kendimde o gucu bulabilseydim..
Gömecek cukur bulamadim !
Sindiremeyecektim senden sonra...
Bana kalanlari mezara koymaya..
Diyar diyar dolasip..
Icime gömecektim seni oysa...
Ama ben seni
ICIMDE ÖLDURMEYE KIYAMADIM
...................................................................

Bu ayrilik hic kolay degil
Cektirdiin bana revami
Böyle bir ask olmaz olsun
Yoluma giderim sen uzulme
Usandim artik bu gidisten
Bu sehirden yar
Gözlerin bana cehennem oldu
Bittim eridim tukendim artik
Sözlerimi tutamam
Sensizlik zor ama inan mecburum
Bir delilik yapmadan beni durdurun.
................................................................

Bir sevda kiyamet olur muydu ki?
Bak yine geceye dustu gözlerin
Bende pesine
Kacsin anlamdiz bu gitmeler nafile
Elbet cikmaz sokagin birinde
Duracaksin yuregim.
....................................

Ne olurdu benim olsan
Su yaralarimi sarsan
Biktim artik yo almaktan
Önume cikip durdursan
Gidiyorum buralardan
Tum ruzgarlar senin olsun
Benden ayri ruyadasin
Dilerim bir gun uyanirsin
.............................................


Bir yikim gibiydi gidisin
Sen adim adim uzaklasirken benden
Cökup kaldi bedenim oldugu yere
Kalkmadim
Gittin
Kalkamadim
.......................

Neydi sevda
Neden varki
Madem mutluluk yok sonunda
Neden girerki yureklere
Yikmak mi sevda yikilmak mi
Gelmek mi sevda gitmek mi
Yoksa sebepsiz sevmekmi
SEVDA
....................................

Eger birgun gideceksen
Simdi de gelme !
Yoklugunu kaldiracak
Yuregi
Ben yannizligima
Hapsettim
............................
Dun bir gece kusu yakti sigarami
Dumanlar seni cizdi
Yannizligim bir tokat atti
Yuzume
Bir yildiz daha kaydi
Gökyuzunden
.........................
Eger bir gun sende
Sevmeyi ögrenirsen
KARSILIKSIZ
Ben seni yine
Ayni yerde
Bekliyor olacagim
...................................

Giden gitmistir
Gittigi yerde bitmistir
Ben gideni degil
Giden beni kaybetmistir
..........................................

Hani insan aglamak
ISTER
Gözlerinden yas gelmez
Hani gulmek
ISTER
Yurekten gulmez
Hani birini
BEKLER
O hic gelmez
Iste o zaman ölmek
ISTER
Ama ecel gelmez :(:(
...........................................


Hiçbir sevap sevindirmedi ki beni
Seninle girdigimiz gunahlar kadar
Neden bee nedeen unutmak mi!
Baskasini sevmek mi !
Bi daha asik olmak mi !
herşeyy üstüme üstüme geliyoo
Ne senle yasiyo

Nede sensiz oluyo
.....................................

Ei kommentteja: