sunnuntai 2. elokuuta 2009

``Düş Bahçeleri ``


Yürüyorum düş bahçelerinde
Gördüm düşümden büyük bahçe yok
Yüreğimin kuşları konmuş telgrafın tellerine
Neşesi gurbet selamlarından çok
Neşesi gurbet selamlarından çok
A benim dilsiz dillerim
a benim sessiz ellerim
Yakala saçından tut hayatı
Cevir yüzüne öp öp
A benim dilsiz dillerim
a benim sessiz ellerim
Yakala saçından tut hayatı
Cevir yüzüne öp öp
Duruyorum vaktin seherinde
Değiştirdim takvimleri gece yok
Yüreğimin kuşları konmuş telgrafın tellerine
Neşesi gurbet selamlarından çok
Neşesi gurbet selamlarından çok
A benim dilsiz dillerim
a benim sessiz ellerim
Yakala saçından tut hayatı
Cevir yüzüne öp öp
A benim dilsiz dillerim
a benim sessiz ellerim
Yakala saçından tut hayatı
Cevir yüzüne öp öp
A benim dilsiz dillerim
a benim sessiz ellerim
Yakala saçından tut hayatı
Cevir yüzüne öp öp
A benim dilsiz dillerim
a benim sessiz ellerim
Yakala saçından tut hayatı
Cevir yüzüne öp

Ei kommentteja: