sunnuntai 7. joulukuuta 2008

..::*♥_GiDeN GiTmIsTiR _♥*::..


Giden gitmistir gittigi gun bitmistir
Ben onu degil o beni kaybetmistir.
*********************************
giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir
Ben gideni değil giden beni kaybetmiştir
**********************************
Giden gitmistir gittigi gibi
Benile aski kaybetmistir.
Kimdi giden kimdi...
Giden mi sucludur her zaman !!
***************************
Kimdi giden, kimdi kalan
Aslinda giden degil
Kalandir terkeden
Gidende bu yuzden
Giden gitmiştir ama hesabı verilmemiştir sevdanın. Birileri sevdanızı tüketmiştir, sevdanızda sizi... Sanki sevdiğinize bir kez daha seni seviyorum diyebilseniz geri dönecektir, 'bak sevdan ellerimde, onu hiç bırakmadım' diyecektir sevdiğiniz... yalnızlığınızın avuntusudur bu... Ama bir kez daha 'seni seviyorum' diyemezsiniz. Sevdanız artık sessizliğinizdir. Sessizliğinizde eksilirsiniz ve sorularınıza bir yenisi eklenir; 'sevda, eksiltir mi insanları?


Gidenin bir gün geri dönmesinden, tekrar size 'seni seviyorum' demesinden korkarsınız. Öyle çok acımıştır ki içiniz, sessizliğiniz üzerinize öyle sinmiştir ki sevdiğinizin dönmesini isteseniz de, korkarsınız. Çünkü siz artık siz değilsinizdir. İçinde 'seni seviyorum'lar biriktirmiş, bedenindeki dokunuşları göz yaşlarıyla yıkamaya çalışmış, yaraları kanamasın diye birilerine sarılamayan birisinizdir artık...

Ei kommentteja: