sunnuntai 7. joulukuuta 2008

*Rakkaus*

Teit elämästäni paremman,teit siitä paljon hauskemman.Ilman suo ei oo muo. Sun takia mä elän. Sun takia mä jaksan aamulla nousta ja jatkaa synkkään huomiseen. Oot valo mun elämässä, jos sä hyppaat mä hyppään perässä. Jotain ihanaa mä elämältä hain, mut nyt kaikki on hyvin kun sut elämääni sain. Ilman suo en haluu elää ja tuskin ees pystyisisin. Me kerran eri suunttiin jouduttiin, mut onneks taas toisemme löydettiin. Se tuskaa oli kun suo ei ollut. Se piinaa oli kun en saanut suo nähsä tai tuntea pehmeitä huulias. Jokainen hetki ilman suo tajuun kuinka paljon suta välitän. Oot mun mieles kun meen nukkumaaan, oot mun mieles kun unta nään. Oot mun mieles kun aamulla herään. Suo en vois koskaan unohtaa. Olet jätkä tosi ihana, josta en ikinä aio luopua. Joskus me riidellaan ja joskus mä suo haukun. mut muista suo aina rakastan, enkä oikeesti sano mitä tarkotan. anteeks. En tarpeeks usein sulle kerro kuinka ilman suo en voi elää, mut muista se ilman suo ei oo mitään. Olet jotain tosi ihanaa, oot jätkä täyttä kultaa

Ei kommentteja: