tiistai 9. joulukuuta 2008

`*`gittin`*`






Hani insan ağlamak ister,Gözlerinden yaş gelmez..
Hani gülmek ister,yürekten gülemez..
Hani birini bekler o hiç gelmez..
Hani onu severde hiç söyleyemez..
Tam söyleyeceği zamanda o başkasını sever ya
İşte o zaman insan ölmek isterde ecel gelmez..
Nasıl yanıyor içim...Simdi gelsen;"Geldim" desen
Sevinecek halim yok...Yorgunum...Yoruldum..."Bir umut" desen,
veremem...Askına yenik düstüm,
Bu yüzden bütün üzüntüm...Kan damladı gözlerimden...
Seni Çok Sevdim ben...Bunu inkâr edemem...


mezar tasimin üstüne adimikazmasinlar..
neden öldü diye,sebebini yazmasinlar
Eger soran olursa,1 sevdigim var
benden ona sunu iletinben seni sevdimde öldüm!!!
BEN SENi SEVDiMDE öLDüM!!!


Bu sana Son şiirim sevgilimBil ki!
Bir daha sevemem Sevilmemde öyle kolay kolay

Hem terkedilmem de dolayısıyla Ama şunu da anla
Yaşayamam da... Gamsız olamam
Boşverip geçemem


Gezerim deliler gibi kendimden uzak
Arada bir şuurum yerine gelir belki
Belki ağlarım belki küfrederim
Belki de hiç gelmez bile Yoktu ki der
Silerim....


Bu Nasil Bir Vedaydi
Ölüme Merhabaydi!
Gitmeseydin Ne vardi
Bin Kere Dönsende Bos
Sana Kaslari Catik
Sana Küskün Bu Asik
Bilki Barismaz Artik
Bin Kere Sevsendende Bos.....!!!!


Seviyorum seni deliler gibi
Inanmiyorsan vur parcala kalbimi,
Kalbimden akan Kan
Yazacak ismini
Iste o zaman anlarsin sana olan
Sevgimi.....


Gitme sen yoksan yasayamam,
Gitme sensiz buralarda kalamam,
Gitme canim inan buna daynamam,
Gitme nolursun bir sen daha bulamam,

Gitme anla beni, sevemem ben baska birini,
Gitme Koyamam senin yerine baska kimseyi !!!
Gelinlik Kefenim…


Karanlık Aydınlıktan,
Yalan Doğrudan Kaçar.
Güneş Yalnızda Olsa Etrafa Işık Saçar. Üzülme Doğruların Kaderidir Bu Yalnızlık. Kargalar Sürüyle Kartallar Yalnız Uçar!!!



KanatLaniP uzakLara nasIL ucaYim ???
RüzgaRin oLup saNa nasIL eseYiM ???
YagMur oLup yanaGina nasiL düseYiM ???
BasiMi aLip uzaKLara nasiL gideYim ???
IcimDe seN varKen söyLe biRtaNem nasIL öleYiM ???
Ellerime KelepceLer vurSaLar
ayaKLarima pranGaLar
saNa gideN tüM yoLLara engeLLer koYsaLar

faRk eTmeZ beNim iciN
biLMiyorLar ki kaLbimde yasaTTigimi
biLmiyorLar ki saNa gideN yoLLariN
heP kaLbimden geCtigiNi
Eger birgun beni birakip gidersen
Cocuk degilim aglalamam
Allah degilim affetmem..

Ne zordur bilirmisin donecegin umuduyla yastiga ba$ini tek koymak?
Ne zor seni yaban ellere ugurlamak.......
Soz gecmesede kinime, tek dilegimdir Mevladan seni ya$amak, seninle ya$lanmak.........

N`olur gitme!
Soz verdim kendime, soz verdim sensiz olamayacam diye kaderime........!!!

Uzaklardasin biliyorumGözlerim hala seni söylüyorVarligina issiz olsam da
Gözlerim hala sen bakiyor
Bugünlerde hiç bitmeyen bir sizi var içimdeAma bir tek gerçek var ki içimAskim hala seninle

BiR GüN BeNi AnLaYiP GeRi DöNeRSeN,
BeNi BuLaMaYaCaKSiN!

CüNKü SaNa OLaN SeVGiM BiTmeYeCeK
AmA...
DöNDüGüNdeDe SeNiN OLmaYaCaK

Ayrilik adini nereden cikardin,
Bir defa degil Bin defa canimi aldin,
Bu Bedeni sensiz yasar mi sandin?
Hata yaptin SEVGILIM,
Burda yanildin...

Ei kommentteja: