keskiviikko 11. maaliskuuta 2009

HaYaT

Hayat her istedigim kapiyi yuzume kapatti.
Acip girmek istedim ama basaramadim.
Belkide hayat beni zavalli yaptigi icin yapamiyordum.
Hayatin bana göre olmadigini her gun dusunuyorum.
Hayattan kacip gitmek istiyorum ama
Hayat beni öile kendisine hapsetmiski ben kacamiyorum.
Bazen ölmek te aklima geliyor ama
Dusununce ben ölsemde bu sefer
Hayatin icine topraklarina girecem
Bu sefer hayatin icinde curuyecem
Hayata yenilmek istemedigim icin
Pisman olup aglamaya devam ediyom.
Hayatin bana actigi her kapiyi dusununce.
Sadece beni zavalli yapan kapilar oldugunu hatirliyorum.
Girmek istemiyom ama
Hayat beni öile o kapiya dogruluyor ki
Ben bile kendimden gecep o kapiya
O beni her zaman ki gibi mutsuz eden o kapiya
Kendi ayaklarimla giriyom !!!

Yazar:Suzan Sharifi

Ei kommentteja: