sunnuntai 26. heinäkuuta 2009

^^*^^^siir^^*^^

Kendi Kendime Yzıyorum sankı
ölümümü anlamıyor kımse bilmyor

yüregim yanıyor bilmıyor
yüregim
acıyor ne olursun
Dön Geri
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
dünya kücük Bir ada
İcinde Kaybolmus gibi Derya
Sevmeyi Bilicen İcinde Yüzücen

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Sanki Kayblmus gibiyim
Sanki hic olmuyacak

bir karanlıkdayım
Bulunmaz
Ama
Kimseden Kacamayız
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Kimse anlamaz derdimei kimse anlamaz
hayallerimi

Yüregimde Fırtınalar kopuyor
Gel Gor
Sevdigimi
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Bak yine bir tusak bu hayatin bize kurdugu..
Bak yine bir oyun bu Insanlarin bize Sundugu..
Yüregimde adin varken ben sensiz olamam..
Kalbim seni heran anarken ben sensiz olamam...
Sevdali sevdi seni..
Sever herdaim ne olursa olsun..
Icindesin sen...

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Ben seni kalbime koydum gitme
ordan hic bir zaman hic

Asır bizi yaşlandırmasın
sonsuzluyu gidelim
orda mutlu olalım
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
bakma bana ole sensiz yanarım
bakma bana ole sensiz aglarım

bakma bana ogle dyanmıyorum
sensizliye
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Ei kommentteja: