tiistai 22. heinäkuuta 2008

ASK DEDIGIN NEDIR !?!






Eger sevmeye niyetliysen iyi dusun
Aglamayi ögrenip gulmeyi bilmelisin
Ask kumar gibidir dikkat etmelisin
Oynadigin zor degil
Duygu ve gururdur bilmelisin..
Askla ilgili söylenmis binlerce söz duydum.
Simdiye kadar binlerce sarki dinledim,
Binlerce hikaye dinledim
Kimse bana bukadar zor olacagini söylememisti.
Gözlerine bakmak yeni bir,
Hayata baslamak oldu.
Sana dokunmak hayata dokunmak oldu.
Gercek ask bu oyunda olmasi gere,
En son seydi, simdi butun yollar,
Sana cikiyor ekin ve belkide hic,
Bir zaman söylemedigim,
Iki sözcuk dudaklarimi zorluyor...?

ASK IKI KELIMEYLE BASLARMIS...!
(.SENI SEVIYORUM.)


Kalbimi saatime göre ayarlamistim.
Saatim durdu..?
Kendimi aska ayarlamistim.
Ask yok oldu..?
Simdi yine soruyorum..?
ASK NEDIR...??
Icimde hep ayni cevap.
Arinin bali kadar tatli , ignesi kadar aci....!*


Sevgiyle yururken
Yollarin sonu yoktur
Sevgilinin yaninda
Zaman yoktur...?!?


Seni ve sensizligi dusundukce
Esen ruzgarlarin ardindan yagan ,
Yagmurlar gibi sana ve ,
Sensizlige aglamak istiyorum...!








Ask bir gulu dikeniyle avuzlamaya benzer.
Ellerin kanasada
Hesabini gulden soramassin kii......:(


Ask dedigin cikarmali yuregini

Saklandigi kapilar ardindan

Ask dedigin

Kacikliklar yasatmali

Biraz ihtiyarliktan

Biraz cocukluktan

Beklerken gelmesini
Randevu yerine
Ask dedigin
Kokusunu getirmeli önce
Burun deliklerine.


Ask dedigin titretmeli adami
Sicak geceler asatmali
Durup dururken
Bir guldurmeli
Bir aglatmali



Gecelerini kapatmali hayaller

Uykularini bölmeli

Ask dedigin

Seni o adar sevmeliki

nerde olursan ol

ilk o seni sobelemeli.

Ei kommentteja: