torstai 31. heinäkuuta 2008

herseyim sensin...

Son arzum nedir diye
Gelipte sorsalar
Haykiris olur sesim
Sen diye sen derdim....

Ilk degilsen bile
Son askim olup kal
Senden öncesini
Yasamadim sayarim
Böyle bir aska ömur vermeye deger
Dilenirde nazara gelir diye korkarim....



Dünya üzemez beni..
Ölüm k0rku tabilir mi
Sen olmadan bu kalp hissede bilir mi
Günes batmıs bana ne
Ellerim yok kime ne
Yerine k0yamadım
Razı 0lamadım sensizlige
Kalpler yanmıs yagmur ıslatmıs
Tanrı k0rurmus ya sevenleri
S0n nefesimde
Elimi sen tutacaksın
S0n sözlerimi bir sen duyacaksın
SEVGILIM...







Aşk nedir diye sorup dururdum
Aşkı hep kutsal bulurdum
Seni aşktan bile kutsal gördüm
Şimdi söyle bakalım Sana susadıysam Suç benimmi ?

Ey guzel !
Senki bana derdi derman edensin
Simdi "Cekil önumden " diye ferman edersin...
Senin yuzun canimin kiblesi olmus bir kez ;
Ne yapsin , kiblemi degistirsin bu can dersin..

Ei kommentteja: