tiistai 22. heinäkuuta 2008

Aç Kapıyı Ben Geldim

En feci olay "yannizlik"
En aci olay "ölum"
En uzuntulu olay "unutulmak"
En soguk cevap "hayir"
En sicak kelime "seni seviyorum"
En önemli sey "sen"





Korka korka değil usul usul değil
Elim yüreğimde çarpa çarpa geldim ¨
Aç kapıyı bak ne diyeceğim
Bir senin ellerinden bir senin gözlerinden
Dişlerinden dudaklarından
Nergisler ocak ayında açtı
Kendimden bahsetmeyeceğim
Yediveren güllerden duvarlardan sarkan güllerden
Çocuklardan sabah erken okula giderlerken
Atlardan bahsedeceğim
Kan ter içinde atlardan
Aç kapıyı bak ne diyeceğim
Ne kadar küsülü çocuk varsa barıştırdım oynuyorlar
Tam kırk çeşit sarmaşık gül buldum penceremin dibinde açacak
Ekinleri dolu vurmadı çekirge gelmedi kurak olmadı
Yorgunum demiyeceğim bir evimiz olsa demiyeceğim
Yüreğim daralıyor demiyeceğim
Bir baksan gözlerime başını çevirmeyeceksin
Yürüyüp gitmeyeceksin elini çekmeyeceksin
Bir baksan gözlerime
Dağda yakılmış ateşler göreceksin
Aç kapıyı kim geldi bak
Bak nasıl havalandı güvercin
Açmam diyemezsin artık
Aç......... BEN GELDIM.



ben seni unutamadimki
taki sen beni unutabilesin
ben evgimden vazgecmedimki
taki sen vazgece bilesin
beni unutanlar birgun kahrolur
belkide seni unutanlar ölur
vefasiz olmak benim kitabimda degilki
taki senin kitabinda olsun
vefasiz olma sakin
taki karsindaki sana vefasiz olmasin
bana ayit olan kalbini baskasina verme sakin
taki bende sana ayit olan kalbimi baska birine vermiyeyim
sana kullanilacak guzel sözler
seni gercekten seven birinin dudaklarindan cikan sözcuklerdir:)


Ei kommentteja: