keskiviikko 10. syyskuuta 2008

istedin verdim...:(((

Tutamıyacağım Sözler Vermem.!
Adımlarımda " Kim Ne DeR?" Diye Düşünmem.!
BaSiT KiŞiLerLe PoLimiğe GirMeM.!
Bazı ŞeYLeRi AsLa AffeTMeM.!
Acıyı TaNıDıĞım İçİN KimSeYe ÇeKTİRMEM.!
YaLaN Ve TaKTiRLe UğRaŞMaYıN
..YeMeM.!DOSTLARIMA LAF ETTİRMEM..!!!
GiDiYoRsaN Eğer, Çok ÖzLeSeM BiLe DöN DeMeM.!
Ağır GeliyoRsa BunLaR..FiRaR SerBesT , ÜSTELEMEM..!!
GüVeNMeDiKçe SEVMEM.!
BaZeN ÇoK SeVeRiM ama SöYLeYeMEM.!
HAYAT ZORDUR BİLİRİM AMA BENDE KOLAY BİRİ DEĞİLİM ....!!!

Çığlığımı tut../..yere düşmesin


Dar gelirli zamanların açlığını doyurmamız lazım


Bu hayat bildiğin gibi değil../..diyemem Biliyorsun../..


bana da öğret aşkım



Korkularımı bir caminin avlusuna bıraktım


Acılarım ahşap bir bina../..bir kibrit çakılsa tutuşacak Sevgilim../..


sesimi sesinle uyut Bu yekpare gülüşler o zaman can bulacak

Uğurladım eski sevdalarımı../..gözlerine ilk baktığım an
Çarmıha gerdiğim özlemlerimi azat ettim

Huzur kazandım müzayededen ikimiz için

Bol köpüklü bir kahve taşıdım bakışlarımla sana

Yüreğimi istedin../..verdim

Ei kommentteja: