tiistai 30. syyskuuta 2008

Boyutsuz bir sevda bu...

Gözlerimde damlasin sen..
Yuregimde sevdasin sen..
Hayal, gercek ruyasin sen..
Yuregimde kalacaksin..
Hep benimle kalacaksin..

Hic görmeden sevmek varmis

Ruyalarda sarmak varmis

Nar ciceyi safaklarda

Hatirini sormak varmis.....

Sesin gelsin bana yeter

Kacma benden etme yeter

Zift konulu gecelerde

Senli hayal kurmak varmis....

Daralmistin nefes oldum

Askla bana tat, his oldun

Dizelerde hecelerde

Ilhan veren tek ses oldun....

Gözden damla suzuluyor

Bak yureyim eziliyor

Aska destan yaziliyr

Kagit kalem ney yetmiyor...

Dun gecede durgun gecti

Duslerimi kabus bicti

Safaklarim sensin hicti

Feryadimi duy yetmiyor...

Cinlar sesin kulagimda

Her nefesin yanagimda

Bas tacimin konagimda

Dön gel artik hey yetmiyor...

NE BASI BELLI NE SONU


Gözlerimin önunde gecen serit
Ömrume dair birkac sarki söyler
Hatiamda kalan silik yuzler
Aglarda cirpinan baliklar misali
Hayatin sofrasinda sicak bir aksam
Geri gelmiyor bir ani tisildiyor
Özluyorum,belki de bilmeden
Gözlerimin önunde
Rengarenk dunyalar geciyor......


Kayip zamanlarim nerdeler simdi ???
Avare dolastim yollardadir belki
Ya da eski pantolonumun cebinde
Unuttugum birkac bozuk para gibi
Harcanmayi beklemektedir.......

Bilmiyorum, bazen nasil sever insan ???
Bilmiyorum, bir isim neden kendini gösterir ???
Carisir durur yasak kelimelerim
Aradigim tutku zihnimin dehlizlerinde
Gun gibi hatirliyorum
O simsiyah geceyi unuttugumu
Gözlerimin önunden
Rengarenk dunyalar geciyor
Ben hasretle dinliyorum........

Ei kommentteja: