keskiviikko 29. huhtikuuta 2009

( bEKliYeCeM )

Bana geri dön sevdigim bana geri dön.
Gittigin gunden beri sana aglayan benim.
Sen bana gelecegimiz olmadigini söyledin.
Ama sen dusunmedin ki asil ben sensiz yasamim biter.
Ama sevdigim hic bir seye son deme.
Belki her son bir baslangictir.
Biliyorum sende uzuluyosundur.
Ama ben sen ne desende de.
Sana degil kalbindeki sesi dinliyecem
Ben senin kalbine inaniyorum belki de.
Ama biliyorum ki bir gun kalbin seni bana geri getirecek
Ama belki bu anda degil.
Ben senin bana geri gelecegin ani hep hayal adecem.
Taaki bir gun gerceklesecek.
Ve beni elimden tutan sen oluncaya kadar !!!

Bazen dinledigim yavas bir muzikle.
Aklima hemen sen geliyorsun.
Biliyorum belki inanmayacaksin
Ama sen gittigin den beri gözyaslarim hic kurumadi.
Ben seni istiyorum biliyormusun.
Sen kalbimi calipta guzel hayallerle doldurandin.
Sonrada gittin ve kalbimi param parca ettin.
Ama butun yalanlari ve hatalari bir kenera atip.
Hayatimiza oldugumuz yerden devam ettire biliriz.
Ve gelecegimizi ölunceye kadar birlikte mutlu bir sekilde yasaya biliriz.

Yazar:Suzan Sharifi

Ei kommentteja: