sunnuntai 2. marraskuuta 2008

ben hic ölmedim

yanimda olmaman neyi deistirirki...
guneste benden uzakta ayda!..
ama hic bir sabahim gunessiz..
hic bir gecem aysiz gecmiyor...
tipki yuregimin senden gecmedigi gibi!..

yasamaksa seni sevmek...ben hic ölmedim
........................................>>>

ne yildizlari istiyorum
gece yarilarimi
ne gunesi istiyorum
karanligimi
cok degil bir tanem
sadece seni istiyorum
yannizligima.
.................................>>>

yannizligin recetesi,
hastaligin ilacidir sevgi,
huznun desmani,
mutlulugun dostudur sevgi,
kardesligin basi,
insanligin temelidir sevgi,
yasamanin ispatidir sevdi,

ve....
ai , canisi,
benden sana
gönuller dolusu,
sevgi.....
..............................>>>

benden cok senin ihtiacin
olan bir seyi sana vermissem;
bu hediedir....
senden cok benim ihtiacim
olan bir sey sana vermissem
iste bu sevgidir...
..................................>>>

martilar yuregimin icinde olsun
cesaret kapini calarsa bir gun
seni bana getiren martilar olsun !!..
...........................................>>
sevmek bir bakima zamanini vermektir.
zaman aralarini doldurmak degil
sabahlari birlikte uyanmaktir
gecenin gizemini bakisa bakisa duyumsamaktir
sonra birbiorinin damarlarinda
bir kavurgan kan gibi dolanmaktir...
..............................................>>>

Ei kommentteja: