torstai 6. marraskuuta 2008

~***~runo~***~

Ikävä silmiäsi,
Ikävä hymyäsi,
Ikävä kosketustasi,
Ikävä sinua,
Ikävöitkö sä minua.
..................................

Sinä olet kiltti,
Sinä olet kultainen,
Sinä olet söpö,
Sinä olet suloinen,
Sinä olet sinä,
Ja juuri siksi,
Minä rakastan sinua.
......................................
Sinä pieni ja suloinen,
Tulit tähän maailmaan hymyillen.
Ikää sulla vasta pari päivää,
ei onneksi huolen häivää.
........................................
Kumpa voisin kertoa sulle,
Sä kuinka rakas oot mulle.
En tahdo sua mä koskaan menettää,
Vaan ikuisesti olla sun ja
sua rakastaa.
............................................'
Mun on ikävä sua,
kaipaatkohan sä mua.
Sua mä vielä odotan,
elämääni tulevan
Voihan olla et tää on turhaa,
mut en aio tunteitani murhaa.>
.......................................................

Ei kukaan tiedä missä oot,
Ei kukaan tiedä mitä teet,
Mikset sä voi ilmoittaa olevasi kunnossa,
sillä kaikki ollaan susta huolissaan.
....................................................
Miksi annat toisten sua määrää,
ei sun tarvii niiden mukaan häärää,
Koita joskus sanoo ei,
vaikka joku sit sanoiskin hei hei.
........................................................
Jos sä lelua etsit vaan,
niin turhaa aikaa muhun tuhlaat,
Ei siitä ole sulle kuin haittaa,
Sillä se ei maksa vaivaa.
.............................................

Ei kommentteja: